6 april 2011


Två suddiga bilder på mig och Sofia från idag.

Hej! Jag och Sofia åkte in till stan efter skolan idag, vi tog en fika på Coffeehouse först innan vi gick vidare och kollade till sofias gelénaglar som hon behöver byta ut/ta bort snart. Gick sedan vidare och kollade i massor affärer innan vi satte oss och snacka lite,
Sofia gick sedan till sin teater och jag begav mig hemåt. Väl hemma så värmde jag en billys panpizza som bror min tvinga i mig, men nejnej, orkade typ halva sen höll jag på att spy, så jag slängde resten och tog en lång jävla promenad runt ån istället, galet skönt!! :D

Nu ska jag ta göra lite hemmaträning (med andra ord typ sittups, armhävningar, benlyft, rumpträning osv) innan jag ska ta mig en dusch (hm.. duschade tre gånger igår..), sedan blir det nog tv innan jag städar lite och sedan går och lägger mig för natten!
Bloggar kanske mer sen, puss ♥


Kommentarer
Anonym

fan vad du blivit träningsgalen? :P

2011-04-06 @ 20:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0