today is a happy day

Vilken rolig dag! :D
Jag har varit på toppen humör hela dagen, trotts att vi hade engelskaprov, helt sjukt eller vad? haha!
Efter skolan så skulle ajg egentligen på något möte med skolverket, men det blev aldrig så för jag missade tiden och visste sedan inte vart jag skulle, så därför åkte jag in till stan med Moa och Sofia istället. Vi gick till Engelskaskolan och mötte upp Lucas, sedan promenerade vi ner till stan igen, fixade lite grejer, Jasmin kom, men sen så stack dom två till Burgerking, men jag, Moa och Lucas drog till donken istället, haha xd
Vi satt i alla fall och flummade där hur länge som helst, fan vad vi skratta, och ja, vi hade det riktigt kul :)
Sen typ drog vi ut och träffade några andra, snacka lite, Lucas åkte hem, jag och Moa chillade på stan, snackade en massa, blev dock ingen träning för jag mådde bajs, och känner mig fortfarande lite sjuk faktiskt. Yr, ont i huvet och bal bla bla.

Just nu är det Idol på tv, och jag är kär. Daniel, jag dör. Grabben fick en plats i mitt hjärta första gången jag såg honom, men nu så har han fått mig att smälta, seriöst, jag grät typ. Jag kände att han sjöng direkt till mig, och ahn satte alla toner helt perfekt, jag är kär. Love him <33333 hahahaha :D

Nej hörni, nu ska jag ta mitt flumbetéende och hoppa in i duschen. Imorgon har vi orienteringsprov på morgonen, och jag är så jävla nervös. Tänk om jag går vilse!! Shit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0