smoothie

orkar inte vända på bilden..



Sitter i min ensamhet och dricker hemmagjord hallonsmootihe. Har en lite godisskål bredvid mig där jag ätit lite bitar ifrån, tror dock att de där få bitarna var för många, för nu mår jag lite smått illa faktiskt.
Ska snart hoppa in i duschen, för imorgon är det skola och mitt hår är jätteäckligt.
Jag är fortfarande jätteförkyld, men det skiter jag i för jag bara VILL vara frisk. Jag hade nästan blivit helt frisk, och så vaknar jag och är tyngförkyld. Fan då.
Men jaja, ska göra allt för att bli frisk igen, för jag vill till studion och spela in en ny låt heheh :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fortsätta sitta framför datorn och ruttna bort lite smått som jag redan gjort hela eftermiddagen.
Måste plocka fram kläder till imorgogn med. Eller nej, jag kör på mjukisbyxor och ett linne bara. Pallar inte anstränga mig, hehe. Man får gå klädd i mjukiskläder när man är förkyld :D hehe, men vi hörs! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0