sexigt värre




Sexiga bilder ;)


Hejhej! Idag efter skolan så åkte jag in till stan med Sofia och Moa, vi träffade Lucas. Moa köpte present till sin lillasyster, sen typ satt vi på Donken ett bra jävla tag, sen skulle Moa hem. Jag, Sofia och Lucas chilla runt lite på stan och sånt typ. Sen vid halv sju elelr något skulle han hem, och jag och Sofia var lata och åkte en busshållplats för vi inte orka gå hem till mig hahah!
I alla fall, Sofia var hos mig till åtta ungefär, sen pkte hon hem. Nu har jag suttit och camat med Lucas hela kvällen. Men nu äre nog dags att sova för jag somnar snart på tangentbordet, haha och klockan är bara typ halv tio! Shit asså.
Men vi hörs imorgon, puuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0