Sånt man får leva med

Godmorgon!
Jag trodde jag skulle få sova länge idag, men nehej då. Mamma var tydligen hemma, och kom in och väckte mig vid tio. Så när klockan var typ halv elva så stod jag på benen och gjorde hallonsmoothie, smaskens! ;)

Vad ska jag göra nu då? Lixom varför gå upp så tidigt på en studiedag, när man ändå inte gör något bättre än att sitta vid datorn? Jag är lixom skittrött, och alla andra ligger och sover nu eller är i skolan, hur kul känns det lixom? Jag tror jag ska gå och lägga mig igen i smyg, hehe, busigt värre! Men jag fattar inte riktigt vad mamam tänker med när hon väcker mig så tidigt..
Jag bloggar mer sen i alla fall, vi hörs! :)


Kommentarer
Cissi

så fin header! :)

2010-09-23 @ 22:32:57
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0