Oriflame och tv

Bild på mig och Sofia i skolan idag.



Hej!
Varför jag inte uppdaterat idag är för att efter skolan så åkte jag in till stan en snabbis, sen hem, sov en stund (hehe) och sen följde jag med min mamma och syster till ett Oriflame- ''party''. Vi gick igenom alla produkter, fikade lite, handlade och sånt där. Sen vid halv nio var vi hemma, jag kollade lite på tv, nu tittar jag på Berg flyttar in snart är det ju premiär på den nya serien Välkommen åter med. Det ser jag fram emot!

Imorgon har ajg studiedag, så tänkte sova länge då. Sen vet jag inte vad som händer. Ska väl träffa några. Moa och jag tänkte träna med. Men jag tar dagen som den kommer helt enkelt :)

Nu måste jag bänka mig framför tvn igen, men kika in igen om en stund, för då kommer dagens outfit upp!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0