MONDAY

Hej!
Skolan idag har varit rätt seg, men ändå helt okej. Men dagen rullade på, och sist var det musikprofil. Jag och Moa gjorde inte så mycket eftersom alla rum är upptagna med rockband som vi inte vill vara med i, och personerna i banden är egoister och vill inte dela med sig i ett par få minuter, så då blir det att man sitter av tiden och gör så gott man kan genom att träna på sina egna låtar. I slutet fick vi i alla fall lite tid, och det är så sjukt kul måste jag säga!

Moa och jag stannade kvar ett tag, sen tog jag bussen hem. Jag har nu städat lite, snart är det kvällsmat, och efter det ska jag pluggapluggaplugga. Usch, hatar det, men måste verkligen!

Vi hörs pussgurkor ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0