Jag tar ut min ilska på fel personer

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är på så jävla dåligt humör, och har varit det i princip hela dagen. Tyvärr tar jag ut mina ilska på helt fel personer (och väggar...), som till exempel en försäljningskille på stan.
Alltså jag blir alltid så jävla trött på alla som kommer fram till mig ''hej tjejen, är du 18 år?'' jag brukar vara lite trevlig och bah ''nej tyvärr'' och le lite snällt lixom. Även idag kom det fram ett par stycken och jag blev bara otrevligare och otrevligare mot dom. Den sista som kom fram när jag gick på stan med Moa och Sofie frågade ''hej du, är du 18?'' Jag var så jävla förbannad och skrek ut ''Ja det är jag men jag skiter i det där!!!'' killen sa ett litet tyst och chockat ''oj'', hahah stackars grabb alltså! ;)

Men efter en dag på stan med Moa och Sofie (en väldigt arg dag) så fick jag värsta paniken och bara ''Jag måste gå och träna NU'' haha, så jag och Moa tog bussen till Resecentrum, sedan gick vi till gymmet.
Vi gymmade i typ en timme, men eftersom både jag och Moa fortfarande är sjuka så orkade vi inte mer, istället gick vi till omklädningsrummet, stoppade i en massa mynt i varsin solariumsautomat, solade ett par minuter, sen bytte vi om och sa hejdå till varandra. Jag började min gång hemmåt i regnet, medans moa satte sig på en varm buss.
Stegen gick långsamt hem, men tillslut kom jag fram. Försökte trycka i mig en liten pan-pizza när kom hem, men orkade bara halva.
Vad tror ni jag sitter och gör nu då? Jo, självklart äter jag choklad. Hehe, jag kunde inte låta bli.. Men det är ju lill-lördag, så det kanske itne gör något ;)

Nej, men nu ska jag fortsätta deppa lite, äta choklad och lyssna på bra musik. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0