Jag har faktiskt en bra ursäkt

Hej! Jag åkte ju ut till landet i fredags efter skolan, och när vi var framme så säger mamma ''du vet väl om att vi ska vara här till på söndag?'' men nej, det visste jag ju självklart inte, men fick plågas ute på landet hela jävla helgen.
Släkten kom på besök, men jag var så jävla trött eftersom jag sovit dåligt på nätterna, så jag somnade efter maten.. hehe. Jag har väl mest sovit hela helgen, det har inte funnits så mycekt mer att göra.

Idag vid halv tre var vi hemma. Jag duschade, sminkade mig, och bytte kläder och så, sen vid typ kvart-tjugo över tre så mötte jag upp Lucas. Vi gick omkring på stan och snacka bara.
Vid klockan sex så var det dags att gå hem. Sen när jag kom hem så käka jag lite, pratade lite med mamma, och nu sitter jag här och funderar på ifall jag ska plugga elelr se reprisen av Idol, haha. Jag tror jag ser på Idol faktiskt ;)
vi hörs! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0