Hoppas jag hittar tillbaka

Godmorgon!
Jag sitter här i min ensamhet och äter lite frukost (läs inte ordet: lite). För en gång skull var jag hungrig när ajg vaknade, och tur är väl det, för snart ska ju jag ha orienteringsprov, och man vill ju inte svimma i skogen direkt, haha, så jag försöker trycka i mig både vitamindryck, massa yoghurt med flingor, stor megagrov macka (den är typ **g**) med ost och en massa gurka och paprika, och så till dett några tabletter, trevligt va? :D

Nej men seriöst, jag är så sjukt nerövs inför orienteringsprovet, för jag kommer säkert gå vilse. Fatta att dom ska släppa in oss på olika ställen i en stor främmande skog, och se ifall vi kommer tillbaka typ.
De ger oss en karta och en kompass och säger ''lycka till och hoppas du hittar tillbaka, gör du det så får du mat när du kommer'', sen får vi klara oss bäst vi vill.
Det kommer ju typ vara omöjligt att fuska med eftersom man startar så pass olika, och plus att vi kör med elektroniskt, så man ser ju lixom om man går/springer med nån.

Men nu måste jag i alla fall äta upp min frukost, sen måste jag bege mig till bussen, och väl framme i valla så är det dags för orienteringsprov. Förhoppningsvis så kommer jag tillbaka. Gör jag det så.... jag då är jag bara jävligt bra helt enkelt.
Vi hörs, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0