ett hjärta av guld

Hejhej!
Idag sov jag och sofia till typ tolv-halv ett nångång, för då kom min mamma in och väckte oss. Det blev sen frukost, sen låg vi i sängen och tittade på en massa youtube-klipp hela dagen tills det var dags för Sofia att dra hem.
Sen hon åkte har jag typ inte gjort ett skit. Köpt godis och COLA med bror min, suttit vid datorn, tagit emot ett ''sanning eller konka'' samtal på mobilen, tittat på tv, försökt plugga, försökt träna in en nyskriven låt (som troligtvis kommer spelas in på måndag), och ja, bara chillat och tagit det lugnt helt enkelt.
Imorgon ska jag plugga, antagligen träna, städa, och sånt där som man måste göra ibland.
Nu ska jag fortsätta med musiklyssning sen får vi ser vart kvällen bär. Har en känsla av att jag kommer sitta uppe hela natten.. Puss på er, vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0