Trevligt


Hej!
Jag bloggade ingenting igår pga att min papap kom och hämtade mig direkt efter skolan, och vi åkte ut till torpet.
Jag, mamma, pappa och bror (och katterna) har myst, ätit, läst, lyssnat på musik, eldat, skojat, slappat, arbetat och bara haft det trevligt. Sedan sov vi där, och grillade korv ute i regnet vi grillplatsen pappa har byggt, innan vi åkte hem idag vid halv tre.
Vi var hemma vid halv fyra, och då ringde Moa och frågade mig om ajg ville följa med på en fika ikväll, och självklart vill jag det! Så jag ska möta upp henne, Sofia och Victoria vid Stora Torget typ halv sex, så ska vi gå och fika sen och ha det mysigt i ett par timmar.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, och sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. Jag har lust att klä upp mig lite, så jag antar att det blir så också! Även om det inte blir någon fest så är det ju kul att klä upp sig, eller hur? :)

Men vi hör sen, för jag är så seg så måste börja göra iordning mig nu. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0