Press och stress

Hej! Skolan idag har varit riktigt jävla seg ska jag säga er. Tro det eller ej, men det enda som var kul på hela dagen var idrotten (!!). Vi körde basket och jag gav verkligen allt jag kunde, även om jag inte var så bra, hehe, men jag försökte verkligen!
I alla fall, vi slutade rätt sent, men då drog jag in till stan med Sofia, Moa och Victoria. Vi träffade Carl där, sen drog vi in till Vikingstad. Var hemma igen vid klockan sex, åt lite mat, och nu sitter jag här helt uttråkad och tänker på allt.

Vad händer här näst? Kommer jag klara av alla press och stress? Jag vill bort härifrån, och jag är så jävla opepp på skolan imorgon som man kan bli. Jag vill verkligen inte.
Och sen då? Vad händer på kvällen? Inte ett skit. Jag måste vara hemma. Fast det är rätt skönt ändå, mysa med min syster framför Idol lixom. Ja, det ska väl bli trevligt.
Jag peppar inför lördag istället, då jag och ett par tjejer i klassen ska äta mat, snacka skit, och bara ha det allmänt trevligt! Kanske kommer några killar ifrån klassen med, det märker vi :)

Förresten, jag bakade havreflan nyss, för jag tänkte för en timme sen ''fan vad godissugen ajg är, jag måste ha något'', så då bakade jag havreflan för att få nånting, orkade lixom inte gå och handla nånting, och sen nu när dom är klara så tittar jag på dom och bara mår illa. Jag vill inte ha, usch, jag spyr nästan.
Istället ska jag plocka fram ltie smultroncider ur kylen, hälla upp det i ett glas, och bara njuta. Fan vad gott!

Puss på er, hoppas ni är på bättre humör än mig! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0