Om jag inte hade haft en elefant på mitt huvud så hade jag gått upp och druckit vatten nu

Hej på er! Det blev inget bloggande igår... och idag. Men jag har haft fullt upp!
Igår när jag vaknade så duschade ja, åt frukost, klädde på mig, och packade, sen så tog jag bussen hem till Moa. Vi handlade mat, lagade maten, fixade det sista (typ ställa in stereon i vardagsrummet och lära oss hur playstationet fungerade), sen gjorde vi iordning oss, och blev klara precis till de första kom.
Det rullade in folk enda till klockan åtta typ.
Vi åt god lassange och sallad som jag och Moa hade lagat, och vi dansade, minglade, sjöng (okej, skrek) singstar, pratade, skrattade, skämde ut oss, och ahde det bara allmänt kul!
Det var det bästa kvällen på länge, och det måste bara göras om! Tjejer (och Hjalmar, haha), ni är fan bäst ♥

Idag så vaknade jag i Moas säng med henne, Sofia och Jenny bredvid, på och över mig, typ, haha. Vi låg och halvsov, tittade på tv, smsade, skrattade och skämdes hela förmiddagen. Sov även några timmar på dagen. Sen när klockan var sex så tog jag bussen hem.
När jag kom hem så drack jag kaffe och tittade på Gossip Girl med min syster. Sen knallade vi iväg till solariumet, fan vad härligt det var med lite värme!

Nu sitter jag och äter lite choklad som jag hittade i mitt rum.
Imorgon är det skola igen, och jag vill verkligen inte asså.. Men måste man så måste man, tyvärr..


hemsk osminkad bild, tagen innan jag ska gå ifrån solariumet.


Kommentarer
Anonym

rejäl baksmälla eller? ;p

2010-10-18 @ 16:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0