Jag hoppas jag lyckas



Dagen började bra, noooot. Jag missade två bussar på morgonen. Så jag kom typ en halv timme försent. Vi hade då idrott, och jag pallade inte byta om då så satt bara och disskuterade viktiga saker med några andra.

Sen rullade dagen på, jag hade lite smått ont i magen hela dagen (tror jag håller på att få magkatarr..), men jag har överlevt.
Efter skolan tog jag bussen in till stan med Sofia, Albin och Moa. Vi satte oss på donken, käkade lite. Jag och Moa stack ifrån en stund och träffade några, sedan kom vi tillbaka till donken, satt där ett bra jävla tag.
Vid typ klockan fyra så begav vi oss därifrån, träffa Hampus och Maxi och nån mer. Snacka lite, sen pallade jag inte mer och gick hem.
Nu tänkte jag sova en stund, för jag mår inte bra på något sätt för tillfället. Tänkte försöka sova bort det. Tror ni ajg lyckas? Vi får väl hoppas, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0