JAG HAR SETT OLA-CONNY

Det blev ingen uppdatering idag, ledsen!
Men jag har shoppat lite idag i Ullared, inget speciellt men lite blev det allt. Bland annat lösögonfransar, lösnaglar, underkläder och såna grejer.
När jag och min syster hade blivit hemskjutsade så tittade vi på Så mycket bättre på tv, och nu ska tänkte jag gå och lägga mig för jag är sjukt trött.
Ni anar inte hr jävla mycket folk det var inne på Gekås idag alltså! Shit, värsta kaoset, jag fick lite smått panik. Men men, så äre, det var ju en upplevelse det lixom. Och förresten, jag har sett Ola-Conny!! ni vet han från tvprogramet Ullared ;) Fett kul, haha.
Men jag bloggar mer imorgon, nu ska jag tvätta bort sminker och så, sen ska jag sova. Godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0