Hon har flyttat till andra sidan lägenheten

Nu har jag översatt de två låtar vi hade i läxa tills imorgon i engelska, och så har jag även hunnit säga farväl till min syster som nu lämnar madrassen i mitt rum och flyttar in i ett eget rum i andra sidan lägenheten.
Det är redan alldeles för tomt här inne för att vara sant, men du har jag mer möjlighet att göra om här inne.
Någon dag i veckan ska jag ta tummen ur röven och städa, rensa ur lådor, garderober, hyllor och sen kanske även möblera om, och absolut sätta upp de tavlor jag inte satt upp än!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon måste jag se till att gå upp i tid, för måste hinna duscha håret. Jag glömde nämligen bort att göra det nu ikväll (ja jag är jävligt glömsk), så ja.
Men vi hörs ju imorgon sweeties :) Puss

En jävligt charmig och sexig bild på min syster och mig @julen 2009



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0