few hours to


Bild på min sminkning idag!



Hej! Vad bra att det tidsinställda inlägget publicerades, så att det inte blev något fel! Men då vet jag att jag kan göra det i framtiden, hehe!

Har ni sett ''dagens outfit'' i inlägget nedan? Har ni inte det så kan ni ju kolla sen, för nu har jag för en gångs skull tagit kort och grejat!!
I alla fall, skolan idag har varit bra. Mycket skratt och bus som vanligt. Dock har jag extremt ont i armar och ben pga den jobbiga fysträningen (kondition och styrka) som vi hade idag på idrotten. Men det var kul!
När vi slutat skolan så snacka jag med några kompisar en sund, innan jag tog bussen hem. Och jag höll på att dö typ, det var så jävla mycket folk på bussen!

Kom hem vid kvart över fyra typ, gosa med katterna, och nu sitter jag och funderar på om jag ska göra en gammal souppsats som jag inte gjort än, eller om jag ska sjuta upp den några timmar.. Vi får se.

Men vi hörs lite senare i alla fall, puss! :)


Kommentarer
Laila

Fin sminkning :D

2010-10-28 @ 20:25:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
ellen

Snyggt smink!

2010-10-29 @ 15:35:54
URL: http://ellencsordas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0