Det var underbara dagar

Hej!
Skoldagen idag har varit riktigt jävla tråkig, men den har ändå gått rätt fort. Härligt med två timmar musik i slutet utav dagen! :)
Jag och Moa körde lite låtar inne i inseplningsrummet. Nästan vecka ska vi nog spela upp inför resten utav gruppen, och även spela in. Vi får se hur det går, haha!'
När vi slutat så tog jag bussen in till stan med Sofia. Vi träffade Amanda och Evelina, gick till McDonalds och åt mat, Hampus och Agust kom, sen så skulle jag och Sofia till Skivlagret för att hälsa på Håkan Hellström som hade skivsingnering där, men nehej då, jag var självklart tvungen att komma hem, så Sofia gick dit och träffade några andra. Avundsjuk, jag vill ju med ha en kram utav honom.

Nu har jag i alla fall ätit, och tänkte städa masser nu. Mina föräldrar kommer hem om typ två timmar, då måste det vara någorlunda städat i mitt rum, för vi ska fira pappa då (han fyllde år igår), och hans högsta önskan är nog att jag ska städa och hålla det städat i mitt rum, så jag ska försöka göra mitt bästa.

Så jag sätter på musiken nu, bygger ett skal runt mig, sjunger några toner, kanske klingar lite på gitarren, drömmer om ett piano, och uppträder för mig själv framför spegeln. Självklart måste jag ju städa lite mellan allt detta.
Vi hörs sen igen när jag kommit ut ur mitt skal, och rummet är någorlunda städat.
Puss


Fan vad jag saknar att spendera de varma sommareftermiddagarna i glödheta studion. Ta mig tillbaka, det var underbara dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0