Det plågar mig ju.

lite smådrogad bild från igår.



Ingen uppdatering idag pga... Jag har gjort i ordning i mitt rum hela dagen!

Jag väcktes vid tio av mamma, och vid halv tolv klev jag upp ur sängen och åt lite frukost. När klockan var typ kvart över tolv åkte pappa och jag iväg till Ikea, där handalde vi lådor till mitt rum, som jag kan förvara massa småsaker och sånt i.
Sedan när vi kom hem så städade jag rummet hur länge som helst. Rensade masser och höll på. Klockan sex fick ajg nog och drog ner till gymmet med Moa. Vi gymmade i ca en timme, och när jag kom hem åt jag mat, äpplepaj och tittade på Ensam mamma söker.
Nu har jag precis tittat på fredagens Idol, eftersom jag missade det i fredags. Jag ska snart hoppa ner i sängs, för imorgon är det skola igen, och jag är nervöööös, för jag och Moa ska antagligen både spela in låtar, och spela upp en låt för musikgruppen. Det värsta är inte att sjunga för masser människor som går i min klass och paralellklass, utan det värsta är att vi inte hunnit ändra det i låten som vi ville ändra på, så måste antingen köra låten som den är, vilket inte är så jätte bra, eller köra en låt som vi typ bara kan första versen på. Vilket väljer man? Ingen aning faktiskt.

Men nu måste jag sova i alla fall. Dock så typ dödar min nacke mig, den värker så in i helvete, så jag måste be mor min att värma en vetekudde åt mig. Massagen hon gav mig förut hjälpe för stunden, men nu vill jag gärna ha lite värme på nacken med. Jag är trött på att ha ont!!! :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0