DET HÄR VISSTE DU SÄKERT INTE OM MIG

Min sjuka, dumma och helt störda tvångstanke gör mig galen.
Jag tror faktiskt inte att jag berättat det för er någon gång, men det tänkte jag göra nu.
Det är nämligen så att jag måste gå och lägga mig så pass tidigt så att jag somnar innan klockan tolv, eller så måste jag vara uppe till halv två (är jag sjukt trött så kan jag även somna vid kvart över ett), annars kan inte jag sova. Jag kan alltså inte gå och lägga mig vid halv ett som normala människor, och det suger.
Går jag och lägger mig vid till exempel halv ett så ligger jag vaken tills klockan blir kvart över ett-halv två.
Jag kan verkligen inte somna emellan klockan tolv och ett, det går bara inte, och jag vet inte varför.
Den här tvångstanken har jag inte levt med så länge, utan typ bara ett halvår. Jag vet inte hur den började, och jag kan inte ta mig ur den heller. Det är hemskt.

Men nu måste jag gå och borsta tänderna och så, så att jag kan somna innan klockan tolv. Pallar nämligen inte vara vaken till typ halv två.
Så godnatt, vi hörs imorgon :D




PS: Jag har förresten skapat en ny kategori som heter
''Det här visste du säkert inte om mig''. Som ni kanske förstår så kommer jag berätta saker som jag tror att de flesta inte vet om mig. Typ om min sjuka tvångstanke som jag berättade idag. Hoppas det uppsakattas utav er läsare, och att den kommer uppsateras endel utav mig! :) Kram Ds


Kommentarer
Anonym

hahah så jävla sjukt! :D

2010-10-14 @ 18:52:39
Anonym

:S

2010-10-14 @ 18:52:58
sofei

DU ÄR CP GUMMAN!

2010-10-14 @ 22:56:06
URL: http://sofei.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0