nu satsar jag allt, satsar kallt överallt

hahah vacker bild. Ser typ drågad ut.

 

Idag så slutade vi halv ett, bara för att vi varken hade musik eller musikprofil, fett chill! Hinner dock inte träna till julavslutning ju, och det känns lite surt.

Jaja, jag och Moa åkte in till stan när vi slutat. Vi käkade på salldasbaren, super gott! Satt där i typ två timmar. Sedan gick vi och kollade lite i affärer. Moa köpte ett par as söta rosa uggs till sin kusin också! :D

Sen efter ett tag så träffade vi Lucas. Vi gick omkring lite. Stack till ett café och drack kaffe. Sen så tog Moa bussen hem vid kvart över fem ungefär. Jag och Lucas satte oss under ett tak en stund, snackade och sånt där typ :)

Sen så åkte jag bussen en hållplats, bara för att det var så kallt, och för att Lucas ändå skulle ta den bussen, så täntke att då kunde ju jag med göra det, haha.

Nu har jag precis ätit, sitter och chattar på engelska med Moa just nu, duktiga flickor alltså! hehe ;)
Men vi höres. Lägger upp tre videos från idag sen! Så håll utkik :D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0