Har man tråkigt så har man



Vem?
Vem sov hos dig senast?- Victoria och Moa
Vem pussade du sist? - katten :D
Vem tror du tänker på dig just nu? - jultomten :D.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Sofia! Vi har kännt varandra sen vi låg i våra mammors magar, och vi har åkt på endel ''småresor'' i våra liv, men drömmen är såklart en utlandsresa till värmen! :)
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- Sofia
Vem har du senast ringt? - Pappa
Vem kommer du aldrig att förlåta? - beror på hur man ser det, hahahah

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - mörker och skräckfilmer
Vad gjorde du i helgen? - Asså förra helgen? För nu äre ju lixom lördagsmorgon.. Men förra helgen så gjorde jag lite allt möjligt. Typ sov hos Sofia, var på stan, victoria och moa sov hos mig, vi kollade på Sofias teateröreställning, vi tjockade med allt möjligt tjockt man kan tänka sig, vi tittade på ilm, vi ritade på Moa när hon sov. Jag gjorde helt enkelt rätt mycket förra helgen! :)
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?- falla in i en extrem deprission, gråta tills jag inte har några tårar kvar, stirra in i väggen, tänka... sen skulle jag inte göra så mycket mer. Jag skulle nog inte ens gå till skolan, och inte sitta vid datorn, inte vara på stan, ingenting.
Vad har du på dig just nu?- Trosor och tjocktröja
Vad tänker du på just nu? - vad f*n jag ska ha på mig idag..
Vad för mobiltelefon har du?- sony ericsson W995 svart
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - hehheheh jag har inga strumpor på mig :)

Är?
Är du snygg?- jaaaaaa :D
Är du brunett? - klart som fan!
Är du orolig för något just nu? - ja
Är du lycklig? - ibland, men oftast
Är det snyggt med rosa strumpor? - allt som är rosa är snyggt! :D
Är du kär? - nej
Är du oskuld? - vill du att jag ska vara det? ;)
Är du mysig? - Jadå
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? - Nej!!
Är du ensam just nu? - nej
Är det soligt ute? - jodå, men snö också -.-

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - ja, jag tror alla har det faktiskt!
Har du blivit sviken av en vänn förut? - Ja
Har du plattat håret någongång? - det händer ofta
Har du något husdjur? - mina älsklingar till katter :D
Har du gått ner i vikt förut? - ja
Har du hål i naveln? - nej, men det kommer ska du se! ;)
Har blåa ögon? - nej, dom är gröna
Har du varit i Asien? - nej :(

Vill?
Vill du ha breda höfter? - inte mer än vad jag har
Vill du vara smalare? - ja lite
Vill du ha en hund? - ja, en chiuaua, men skulle aldrig våga gå ut med den, för är rädd för andra hundar..
Vill du att det ska vara soligt nu? - jag vill vara på kreta!!!!!!
Vill du ha sex just nu? - alltid
Vill du vara singel? - ibland, men nej
Vill du sova just nu? - ja

Kan?
Kan du cykla fort? - ja
Kan du sminka snyggt? - ja, om jag vill och har tid
Kan du springa långt? - har alldeles för dålig kondition ör det, tyvärr
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- ja, om jag vill det
Kan du bita dig i tån? - ja
Kan du vara sparsam med pengar? - nae
Kan du vara utan sex tills du är gift? - hahah nej

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - snyggt, modernt, stilrent, och ljust
Hur vill du bo? - i en hemtrevlig lägenhet på östermalm
Hur är ditt drömjobb? - jag gör allt som har med kändisskap att göra, typ sjunger, är skådespelare, programledare mm, och jag tjänar äckligt mycket pengar
Hur mår du egentligen? - det vill jag inte veta själv ens.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - romantisk, snygg, magrutor, snygg stil.
Hur många solglasögon äger du? - vet inte, fyra kanske?
Hur länge ska du vara vaken idag? - Tills jag somnar.

Ska?
Ska du sova snart? - nej
Ska du utomlands i år? - inte som det ser ut nu
Ska du ha något svart på dig imorgon? - vet inte, det bestämmer jag då
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - allt är fint tycker jaaag
Ska man vara lång eller kort som kille? - lång! fast allt är ju relativt. Men nån decimeter längre än mig elelr nått :)
Ska du duscha i morgon? - nej
Ska du köpa något i veckan? - ja
Ska vi sluta ställa frågor nu? - ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0