VARNING LÅNGT INLÄGG: min helg!!

Hej! Jag vet att uppdateringen inte ahr varit den bästa nu de senaste dagarna, men tänkte förklara helgen lite kort:

I fredags åkte jag och Sofia in till stan efter skolan. Vi köpte godis, sen gick vi och kolla lite kläder på stan, åt på Subway, träffade Engjell, Albion och Hampus, sen efter ett tag drog jag hem. Åt mat, och kollade på Idol och åt godis med familjen.

I lördags så kom Emma hem till mig vad halv tio. Vi fick skjuts utav mina föräldrar till gymnasiemässan i Konsert & Kongress, kollade runt där en massa, Victoria hakade även på efter ett tag (och sen så träffade man ju typ halva Linköping där också), och jag har i princip bestämt mig för vilken linje jag ska välja, eller det är två linjer jag är osäker över, men funderar en massa över vilken skola jag ska välja också!
I alla fall, när gymnasiemässan började ta slut så knallade jag, Emma och Victoria ner till McDonalds och käkade varsin cheeseburgare, typ bara för att ha någonstans att sitta. Sen efter ett tag kom Emmas pappa, och han skjutsade oss till Malmslätt. Emma åkte hem, men jag och Victoria begav oss hem till Moa. Efter ett tag kom Sofia också, vi var hemma hos Moa ett tag. Sen åkte vi in till stan och träffade Lucas. Vi var på stan ett tag, sen knallade vi hem till mig. Jag packade lite, vi åt lite, sen gick vi iväg och träffa Anton och Carl, var hemma hos Carl hela kvällen och hade det jätte trevligt med vattenpipa, skratt, dans, prat, mys och hela köret! En till grabb kom senare framåt kvällen (kommer tyvärr inte ihåg namnet på honom), men Sofia var dock tvungen att åka hem vid sju, men vi andra stannade kvar. Men när klockan slog typ halv tio så följde grabbarna mig, Victoria och Moa till busshållplatsen.
När klockan var några minuter över tio så var vi framme i Malmslätt. Vi mötte då upp Sofia, sedan knallade vi hem till Moa. Vi åt chips, tittade på tv, film, och var bara allmänt lata tills några utav det andra könet ringde vid halv ett och bad oss komma ut en stund. Vi hade ju inget bättre för oss, så gick ut och träffa dom ett tag, och hade en jäkla massa snöbollskrig. Efter ett tag tog dom bussen till stan, så vi brudar gick in till Moa igen. Vi körde smsroulette, så förlåt alla som fick en massa sjuka sms inatt! Sedan somnade vi huller om buller utan täcken och utan kuddar i Moas säng, lite smått på varandra, med kläderna på, och vid olika klockslag, så har ingen aning om när alla somnade.

Idag vaknade vi vid klockan elva eller nått kanske? Vi låg och tittade på barnprogram och käka chips hela förmiddagen, sen vid halv två kom min familj och hämtade mig, så jag sa hejdå till de andra (eller nej, inte till Moa som hade somnat om då), och begav mig med familjen till Motala hem till farmor och farfar och firade farsdag. Farmor har även lovat mig att lära mig sticka, så jag ska bege mig ut till en tygaffär och köpa garn någon dag, sen ska jag åka hem till farmor och farfar, och så får hon lära mig! :D
Jaja, vi åkte i alla fall hem från Motala vid klockan fem. Var hemma vi klockan sex, och då gick jag och nästan hela syskonskaran Elf ut på en promenad genom hela stan, och skulle titta på premiären av årets vinterljus. Dock gick vi fel alldeles för många gånger, så när vi hade varit ute och gått i en och en halv timme så bestämde vi oss för att ge upp, så vi knallade då hemmåt igen.
Sedan vi kom hem så har jag bara tittat på tv och varit allmänt lat. Nu ska jag plugga lite so, sen blir det duschen, och efter det ska jag sooova!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0