Skola, fika och middag


Bilder tagna av mig idag.


Hej! Idag efter skolan så åkte jag in till stan med Moa och Victoria. Vi tog en fika, och snacka om massa. Sen tog Moa bussen hem vid halv fem. Victoria skulle iväg och simma, så hon följde mig, snacka en massa med henne om livet, kärleken, vänskap, bloggen och äckliga människor typ, haha!
Sen halv sex så knallade jag och familjen iväg till min moster och hennes sambo(?), vi åt mat och sånt, och snacka julklappar och julafton. Och det enda jag önskar mig är pengar, presentkort och ett keyboard, tror ni jag kommer få ett keyboard? Nej, det är för dyrt -.- Skägg.
I alla fall, sen gick vi hem igen vid klockan nio. Jag har nu sett på Ung och bortskämd som jag missade igår.
Nu ska jag hoppa in i duschen, bloggar mer sen! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0