MORMOR ♥

Jag lovar det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Du ligger så varmt om mitt hjärta, och jag har fällt så många tårar för dig.
Jag vet att du ser mig hela tiden, och jag vet att jag kan göra dig besviken ibland. Förlåt.

Du skulle idag ha fyllt hela 73 år, och försvann från oss för ungefär sju år sedan.
Det är konstigt vad fort tiden går! Och det är sjukt vad mycket tårar jag fällt just för dig under alla dessa år.

Du har inte fått se mig växa upp från jordens perspektiv, utan du har suttit där uppe på ett rosa moln och tittat ner på mig istället. Kanske är det bättre där? Det vet inte jag, men jag är så ledsen över att du aldrig fick leva klart ditt liv. Du kommer aldrig att få hålla dina barnbarn i famnen, det sörger jag för.

Fan vad jag hade velat ha dig vid min sida nu. Just precis nu.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta, kommer aldrig glömma dig, jag saknar dig mer än någon annan ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0