Happy

Hej mina kära!
Jag är på toppenhumör idag, vilket känns otroligt skönt! Skolan idag gick rätt snabbt också, trots att fysiken var lika seg som vanligt.
När skolan slutat så stanna jag kvar en stund och pratade med Adam och Sofia, hade lite snökrig (nej, inte snöboll), och jag blev dyngsur och full med snö.
Sedan tog jag bussen till stan vid tio över tre eller nånting. Jag mötte upp min syster på hennes jobb, vi gick sedan till Face, och hon blev sminkad och så. Jag tittade på och förtsökte ta del utav det hon sa, trots att jag var så jäkla trött. Men tänkte börja exprementera och kladda lite med ögonskuggor och sådant hädanefter. Jag går med mitt solpuder och med min masscara dag ut och dag in, börjar tröttna lite på det nu, hehe.

Snart är det kvällsmat som gäller, och efter det så ska jag och systeryster baka pepparkakor! Förhoppningsvis hinner jag klämma in lite plugg mitt i allt. Glömde tyvärr dock mina biologi böcker i skolan, och det suger, för har prov på torsdag och jag har inte pluggat någonting. Inte bra! Jag som satsar på ett VG i betyg iår..



Nu måste jag gästblogga hos Sofia, bloggar mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0