En sång för vår elite

Hej kära vänner! Jäklar vad dålig jag blivit på att blogga..
Men i alla fall, igår eter skolan så åkte jag in till stan med Adam, Sofia, Victoria och Moa. Vi chillade mest runt eller nått, träffa Lucas o några ett tag, sedan vid typ fem så åkte Adam, Victoria och Moa till Vikingstad, jag och Sofia gick hem till mig ett tag och packade osv. Sen gick vi ner till stan, träffade på Hampus och ett par till så prata lite med dom. Sedan gick Sofia och jag och åt på BK. Vi tog bussen hem till henne vid kvart i sju.
Väl hemma hos henne så spelade vi spel (HAHA), tittade på Idol och jag var as trött så somnade i hennes säng vid typ halv tolv, då började hon kasta skumbananer på mig, och hälla vatten på mig och grejer, snacka om taskig på hög nivå!! hahah, men jag vaknade i alla fall, så sen gick vi och la oss vid halv två.
Imorse tänke jag åka iväg på öppet hus på John Bauer gymnasiet, men hade ingen som ville gå med mig, så jag sket i det, så då hade jag väckt både mig själv och Sofia i onödan, haha. Men vi typ kolla svamp bob videos på Youtube ett tag, sedan gick vi ner och gjorde oss rosa pannkakor.
Nu tänker ni nog ''va?'', Men ja, vi gjorde faktiskt rosa pannkakor, och dom blev goda också!
Pappa kom och hämtade mig vid tjugo över två, och nu är jag hemma och precis sminkat mig lite.
Ska plocka bort lite kläder från golvet, sen går jag ut opch möter upp Victoria och Moa på stan. Ikväll sover dom här också, så går vi och tittar på när Sofia har sin teaterföreställning imorgon!
Puuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0