En otrolig fobi

Jag tänkte berätta en sak som ni kanske inte visste om mig! Det är att jag har en otrolig fobi för disktrasor!
Jag har i flera år nästan börjat gråta ifall någon säger att jag ska till exempel torka bordet med en disktrasa.
Jag vet inte riktigt varför jag hatar disktrasor så mycket, men jag tycker det är så äckligt material, och sen är dom bara så jäkla vidriga! haha
Ibland kan det vara riktigt jobbigt, men folk brukar bara börja garva när dom frågar ifall jag kan till exempel torka bordet på hemkunskapen i skolan och jag svarar ''aldrig i livet, i så fall tar jag papper'', och dom bah ''varför det?'' och jag berättar min fobi, då börjar dom oftast garva.
Haha, asså jag skulle nog inte ens nudda en disktrasa även om jag fick tusen kronor! Eller okej, nudda kanske.. Men usch, jag får rysningar bara jag tänker på en disktrasa! Usch, vidriga är de verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0