Coffee


Jag vill så gärna bli såhär liten igen.

Jag sitter här med en kaffekopp i handen och känner mig lite smådeppig. Jag vet inte varför, men alla har ju dåliga dagar ibland. Dock hoppas jag att jag blir på bättre humör när jag får träffa alla underbara vänner i skolan! Det är rätt jobbigt att vara ledsen faktiskt, hehe..
Nej, men seriöst nu. Jag hann knappt plugga till so;n  igår innan jag somnade, men förhoppningsvis löser jag problemet och klarar av det ändå! :)
Har masser andra läxor oxh uppsatser och grejer som behövs göra, så tänkte faktiskt sätta mig med det idag efter skolan, och jag ska fan göra det också!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen måste jag börja sminka mig och fixa håret. Bloggar mer när jag komemr hem sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0