byxjakt och birgitta

Jag mår verkligen inte bra, men ska skriva lite om dagen i alla fall hade jag tänkt..

Eter skolan så tog jag bussen hem, lämnade väskan oså, sen knallade jag och min syster ner till stan. Vi började byxjakten direkt. Efter lite om och men så hittade jag äntligen ett par snygga, det enda problemet var bara att man skulle få på sig dom också, men jaha då, efter typ en kvart med pust och stön så hade jag fått på mig dom, sedan var det bara att ta av sig dom igen, gå och betala, och hoppas på att jag får på mig dom nästa gång (y)

Sedan gick vi och hämtade ut mina skor som varit på omklackning, har saknat dom under detta dygn! Kanske dock kommer bli lite svårt att gå i dom nu när det är snö och is överallt, men vafan jag vill ju använda dom, mina älsklingar lixom.

Hur som helst, sedan knallade vi ner till Birgitta skolan, lyssnade på när rektorn pratade, och bla bla bla, as tråkigt var det. Men sen fick jag åka ''lift'', jävligt kul, haha!
Hälsade sedan lite på mamma som stod vid ett bord hela öppet hus för att se glad ut och dela ut broschyrer på sig själv och en lärling.

När jag och min syster kom hem sen så stod det lassange på bordet, åt lite, tittade jag på tv. Har nu ångest över att jag behöver plugga, orkar inte gå till skolan imorgon, känns som att jag skulle kunna sova i över en vacka, men samtidigt så känns det som att jag itne kommer kunna gå och lägga förnst typ fem. Härligt! Eller inte.

Aja, nu ska jag lyfta på mitt feta arsle och börja städa lite innan mina föräldrar får ännu mer spader på mig. Vi hörs! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0