Trött och konfirmerad

Hej älskade läsare!
Idag var jag tvungen att gå upp klockan 7 för att vara i kyrkan halv nio. Vi fotograferades, sjöng lite, sen var det gudtjänst och efter det åt vi tårta i församlingsgården.
Nu är jag färdigkonfimerad, och jag slipper att gå upp tidigt för att gå till kyrkan nu, skönt som fan!

När jag kom hem i alla fall så var jag så trött och hade så jäkla ont i huvet så jag la mig och sov en stund. Nu går det runt i huvet på mig hela tiden ''måste plugga, måste plugga, engelska, teknik, so, måste plugga, måste börja med pacningen också, måste plugga, tekniken ska vara inne imorgon, måååste plugga!'', och så fortsätter det sådär. Asså jag vet hur jävla viktigt det är, jag vet allt som måste göras, men det är så jobbigt att ta tummen ur röven och verkligen göra det också.

Jaja, vi hörs sen. Puss


Kommentarer
Anonym

Kul :D

Vad gör du? :)

2010-05-23 @ 22:29:41
URL: http://conler.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0