Tisdag 25 maj

Dagen började bra med att missa bussen, så jag kom försent till första lektionen, härligt, haha.
Sen rullade dagen på, och fick veta att jag får behålla mig VG i bild om jag ritar en till bild när jag är på Kreta, så det känns bra att veta faktiskt.
Efter skolan så drog jag och ett par vänner till stan, hem till mig och hämta filtar och grejer, sen gick vi och handla mat, engångsgrillar, cola, chips, choklad och sånna grejer. Sen knalla vi iväg till trädgårdsföreningen och grilla. Hade de skit mysigt, och turturduvorna är jätte söta (Linne aoch Fredrik), haha jag älskar att retas med dom :D

Jaja, nu har jag precis pratat lite med Linnea i telefon, ska snart call my baby Sofia med.
Har fått ont i min lilla mage med, magkatarren igen tror jag. Plus att jag börjar bli extremt nervös inför resan på torsdag. Seriöst, jag, min mamma och min syster åker till Kreta själva på torsdag. Hur fan ska detta gå? Jag som blir nervös för ingenting lixom, fatta då hur nervös jag är nu, great, absolut.

Men men, vi hörs fina läsare


Kommentarer
linnea

mathilda ditt as, ska du kalla oss turturduvor hela tiden. jävla OLW -.-<3

2010-05-25 @ 21:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0