Tisdag 11 maj - utedag och konfirmation

Som vanligt så hinner jag inte blogga innan på tisdagar, pga min konfirmation.
Men idag har vi haft utedag i skolan i alla fall. Vi har haft lite sammarbetsövningar, lärt oss knyta råbandsknopar, målat med kolkrita osv. Inte så kul, men bra mycket bättre än vanliga skoldagar!

När vi slutat så gick jag och Moa hem till henne. Vi bakade muffins, sedan såg vi lite på film, innan det var dags att knalla ner till konfan. Idag sjöng vi mest och gick igenom hur vi skulle göra allt på konfirmationsdagen lixom, så det var rätt kul. Jag gillar ju att sjunga :) Och på tal om det, jag ska sjunga solo i två låtar (en vers i vardera låt), och jag kommer typ dö, det är så ljust! men jag ska nog klara det, hoppas jag!! :o haha.

När konfan slutat så gick jag ner till mormors grav en stund medans jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig med bilen. Sedan när jag kom hem så väntade bakad potatis på köksbordet, så jävla gott! :D

Nu tjatar min katt på att jag ska kasta råttan så han kan springa och hämta den (ja, jag lovar, det är ingen hund, utan han är en katt!), så jag tänkte göra som han säger, det är ju ändå han som är kungen i detta hus ;) haha, vi hörs fina bloggläsare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0