Smygfoto

Just det ja, jag fick ett mail här om dagen där en tjej smygfotat mig när jag gick förbi henne och hennes kompisar. Hon läser tydligen min blogg, och skickade bilden till min bloggmail [email protected]. Tjejen kallar sig Petra, men vill inte uppge mer information än så, vilket jag godkänner helt.


Men jag ville i alla fall bara säga att ja, det var mig du och dina kompisar såg på stan här om dagen! Jag uppskattar att folk faktiskt känner igen mig, men det vore självklart trevligare om ni kommer fram till mig och ber om att ta kort, istället för att smygfota mig!
Tack



Kommentarer
Moa <3

hhahaha ;)

sötnosen !

2010-05-16 @ 12:22:03
URL: http://moacarlbinder.blogg.se/
Anonym

cooling, jag är med kändis!

because you don't know how i am! :D fail.

2010-05-16 @ 13:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0