Sångtävling

Jag hade egentligen inte tänkt att berätta det här för alla. Men jag gör det ändå, hehe.
Min bästa vän Sofia skickade in mig till en sångtävling på East Fm, där man kan vinna ett skivkontrakt. Tror ni inte att de ringer upp och säger att jag kommit med i tävlingen? Shit asså, jag kommer dö. Jag har inte ens bestämt mig vad jag ska sjunga. Men jag funderar på antingen Utan dina andetag - Kent eller Warwick avenune - Duffy.
Om någon har nått annat förslag så uppskattar jag det väldigt mycket! För jag är så jäkla nervös, och jag vill egentligen inte alls, men Sofia tvingar mig, och det känns inte så jätte bra faktiskt. Men jag får se om jag går dit, och om jag gör det så vill jag hemskt gärna att ni kommer med förslag på vad jag kan sjunga. Puss!

Jag kommer aldrig att klara det, men jag ska göra mitt bästa.


Kommentarer
Amanda

Vad roligt, lycka till! :D

2010-05-06 @ 06:54:52
sofia

hahhaha visst är ja gullig :D

du kommer visst klara det för du är sjukt bra! <3

2010-05-06 @ 22:39:59
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0