Onsdag 12/5 - Utedag

Uppdateringen har sugit idag, jag vet. Men jag har inte varit hemma och jag har inte haft lust/tid att blogga.
Idag i skolan har vi i alla fall haft utedag igen. Och vet ni vad vi blev tvingade att göra? Jo, åka buss till nån jävla skog i Nykil, göra upp en eld, sitta bland pissmyror, fan jag höll på att dö.

Som tur var kom jag hem levande, gick hem till Sofia en snabbis, sedna åkte vi till stan och träffa Hampus och Elon typ. Var hemma hos Hampus typ helava kvällen, innan vi stack ut igen.
Vid halv nio gick vi hemmåt, och då var de lite serious talk påväg hem, haha, sen vare laga mat och shit, och nu sitter vi här och nördar.

Vi hörs imorgon, och då har jag även ett par bilder från dagen i skogslivet att vis er! Puss på det.


Kommentarer
sofia

muhaha, fett kul ;D<3

2010-05-13 @ 21:41:49
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0