Nu ska jag sova

Hejhej! Jag sitter här i mina glasögon och gör inte ett skit för tillfället. Teknikuppsattsen är nu klar, så jag tänkte sova nu. Smart som jag är så har jag varit så upptagen med det att jag glömt att duscha. hahah klyftigt va? Nej men hörni, vi kör på torrschampoo imorgon. Problemet är bara hur fan jag ska lyckas göra nått med håret med all jävla hårspray som är fast i mit hår nu. Men men, det löser sig nog.

Nu ska jag ropa hit katten så han kan komma och lägga sig bredvid mig i sängen, så att jag kan somna. Jag har nämligen fått svårt att sova när inte han sover med mig, hehe :s Life of Mathilda lixom, haha.

Men vi hörs imorgon, puss ^^


Glasögon är charmigt, inte sant? haha, jag har dom bara på kvällarna.
Och bilden är ful, för det ser ut som jag har världens störta näsa och
väcket vid munnen är gigantiskt. Me det är ju också lite småcharmigt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0