Måndag 3 maj

Hejhej!
Vilket fint väder det har varit idag, me like! Hehe, annars har skolan varit ganska bajsig om jag ska säga som jag tycker. Och jag brände mig på plattången i morse också :o Stackars mig!
Aja, när skolan slutat i alla fall så följde jag med Linnea hem till henne. Vi åt, tittade på tv, pratade minnen osv. Sedan knallade vi hem till Moa, där var Sofia med. Vi tittade på tv och var barnvakt åt hennes småsyskon.
Jag var tvungen att ta bussen hem klockan sju eftersom att mitt busskort slutar fungera då.
Efter att jag kom hem sä har jag suttit och tittat på tv tills nu. Tv nörd jag blivit! haha
Men nu måste jag gå och ta ut linserna och tv ätta bort sminket, mina ögon svider så jag håller på att dö. Jag blir tokig.
Så vi hörs senare med dagens outfit!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0