Lite smått förbannad på mig själv

Jag som hade tänkt plugga engelska idag, vem fan tror ni glömmer boken i skolan? Jo, jag såklart. Fan då.
Jag har ju med mig fysikarbetet hem, men då behöver jag mina fysikböcker för att kunna besvara frågorna, och dom har jag med i skolan. Klyftigt Mathilda, verkligen. Jag har fem arbeten som ska vara inlämnade nästa vecka, nejnej, inte alls panikångest, inte alls. HOST! Fan då. Jag måste verkligen ta tag i det här alltså! Imorgon och på fredag kan jag inte, men onsdag och torsdag, då jävlar! haha.

Men men, nu tänkte jag i alla fall uppmuntra mig med någonting från köket. Vad sägs om en mugg varm O´boy? Det tycker ajg låter toppen :D haha!
Vad hittar ni på en eftermiddag som denna? Eller det kanske är kväll...

Typ såhär arg, trött och förbannad är jag nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0