Jag ska gå om en timme typ

Yes, jag ska gå till bussen om typ en timme, det k'nns rätt skönt att komma upp i tid för en gångs skull. Jag hinner trots det inte blogga egentligen, men medans jag väntar på att plattången ska bli varm så tar jag chansen.

Efter skolan så ska jag möta upp mamma och pappa, och så ska vi gå och ta passfoto och sånt där.
Jag drar ju till Kreta i slutet av maj, och min gamla pass gick ut för ett år sedan. Usch, jag hatar att ta passfoto, man bli lixom aldrig bra på det, men aja, sånt som måste göras.

Och just det ja, jag gjorde aldrig klart den där engelska grejen. Jag fick sån damp på den eftersom jag inte förstod nånting (jag har haft jätte svårt med engelska enda sen vi började med det i trean), så mamma skrev en lapp at jag hade försökt men behöver ha en lättare bok eller en annan uppgift för att ha en chans att på godkänt. Så jag hoppas verkligen att min engelska lärare förstår nu hur svårt jag har det men engelska, och hjälper mig lite mer!

Men ao, nu är min plattång varm, så hinner inte blogga mer nu. Vi hörs när jag kommer hem från skolan. Ha en bra ddag allihopa! Puss


Kommentarer
cassandrasjo

hatar me att ta passfoton! synd med engelskan men det e bara att jobba på, ja har precis samma problem, fast i matte "/

suuperfiin blogg tjejen! :D

2010-05-06 @ 16:34:40
URL: http://cassandrasjoblom.devote.se
Anonym

har du ulrika i engelska ?

2010-05-06 @ 18:43:15
MATHILDA ELF

SVAR TILL ANONYM:



Nej, jag har Sandra.

2010-05-06 @ 20:19:21
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0