Jag hatar onsdagar

Seriöst, onsdagar är så jävla tråkigt! Men jag klarade av även denna onsdag, och efter att vi slutat så åkte jag och ett par kompisar ner till stan. Chilla runt som vanligt, gick i lite affärer, satt på donken, och sånt som vi brukar göra. Bara ha allmänt kul.
Sedan vid klockan sex så var det mat för min del. Super gott, fläskfilé, potatis och nån god sås. Till efterrätt blev det några godisbitar.
Nu tänkte jag ta mig en dusch, smörja in mig med brun utan sol. Och sedan ska jag ännu en gång försöka mig att förstå engelskan. Jag får damp på skiten, för jag fattar nada! Men jag ska göra mitt bästa, och läsa boken en gång till, sedan göra de frågor jag fattar. Min lärare får vara nöjd för att jag försöker, eftersom hon inte förstår när jag talar om för henne hur svårt jag har för engelska, och speciellt läs- och hörförståelse. Mamma kanske kan skriva en liten lapp om att jag tycker det är svårt så kanske hon får ett litet hum om att jag har det jätte svårt med engelska!

Jaja, nog snackat om det, jag måste hoppa in i duschen nu så jag hinner plugga lite sen. Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0