Jag har aldrig varit så nervös i hela mittt liv

Hej!
Idag efter skolan drog jag till audition till East Fm Skivkontraktet. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! När jag kom in där i rummet så höll jag typ på att dö! Versen gicm åt helvete, jag lät som ett får, men refrängen gick jätte bra! :) Jag kommer dock inte ha en chans att gå vidare eftersom dom tar ut samanlagt 12 stycken (då är det inräknat på linköping och norrköping), men det var en kul grej att vara med lixom. Då kanske jag vågar söka till idol nästa år!
Hur som helst så ringer dom upp på måndag om man går vidare. Jag tror i alla fall inte att dom ringer upp även om man inte går vidare, vad jag fattade det som. Det kanske någon annan som också var där kan förklara för mig? (a)

Haha, men efter i alla fall så satt vi på donken ett tag och chilla. Vid sju typ knallade jag hemmåt, och nu sitter jag och väntar på att Talang ska börja. Någon mer än jag som typ tycker det är as bra? Haha, svenne jag är!
Aja, vi hörs senare i alla fall. Hoppas ni haft en bra dag! :) Puss



Kommentarer
Kvisten

Ja, klart man blir nervig :P Hehe, synd att man inte går på såna auditions oftare så att man kan öva bort nervositeten lite :P hehe för jag blev lite mer nervös än vad jag trodde :) kram nu e det talang som sagt ;)

2010-05-07 @ 20:14:28
URL: http://www.elinkvist.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0