Hur fan tänker de?

Hejhej!
Konfirmation efter skolan idag igen. Vi tränade bara tills på lördag, då vi konfirmeras. Jag kommer typ dö och göra bort mig totalt i den versen då jag och Moa ska sjunga solo, hehe, nejdå, det ska nog då bra! ;)
När jag kom hem i alla fall så åt jag lite mat, sedan har jag suttit här och nördat. Jag tänkte plugga idag, men jag tar onsdag, och troligtvis torsdagen till det istället. Det viktigaste för tillfället som ska in denna vecka är en teknikuppsats och ett hemmaprov i fysik. Sedan har jag ett par uppsattser och så till nästa vecka med. Just det ja, engelskaglosor tills på torsdag med. Fan då, jag får dampryck på det här! Varför kan inte lärarna dela upp det lite? I mitten utav terminen så har vi typ ingenting, sen nu i slutet så får vi mängder utav inlämningsuppgifter och uppsattser. Hur fan tänker man då? Usch, det ogillas verkligen!

Jaja, nu ska jag gå och ta en avkopplande dusch. Och idag ska jag gå och lägga mig tidigt också. Ska vi säga senast 23:00? Låter toppen tycker jag, haha!

Vi hörs, kisses

Bild tagen någon gång förra veckan.



Kommentarer
cassandrasjo

du får säkert höra det rätt ofta, men du är helt sjukt vacker! kram!

2010-05-22 @ 20:33:24
URL: http://cassandrasjoblom.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0