Glass är godare än godis

Som vanligt på tisdagar så blir det inte uppdatering förnst så här dags, men det är för at jag har konfirmation varje tisdag, så jag hinner lixom inte blogga.
Hur som helst, tisdagar i skolan är faktiskt inte så tokiga, lektionerna är helt ok, vi har hyffsat långa raster, och vi slutar rätt tidigt, så det gillas!
Förutom det så har väl min dag varit ganska upp och ner. Det händer så mycket för tillfället, och jag orkar inte koncentrera mig på skolan, och det är väl lite mindre bra.

När skolan slutat så knallade jag hem till Moa. vi drack o´boy och titta på Avatar, eller ja, jag tittade på filmen och Moa sov. Och hon var jävla svår att väcka sen med när det var dags att gå till konfan, shit asså, haha ;)

Nu ska jag gå och kolla om jag får ta en glass, hehe, me love ica-cream!! :D glass är fan bättre än godis! Nån som håller med? haha, en jävla sjuk fråga, och det här inlägget håller på att spåra ut totalt xd
Vi hörs sen hörni ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0