Gårdagen sjukt kul

Hej!
Jag hinner inte skriva egentligen, men tänkte skriva lite snabbt i alla fall.
Gårdagen var sjukt kul! Sofia och jag träffa massa folk på stan, drog till Folkets Park och var där ett bra jävla tag, sedan åkte vi till stan och chilla, träffa ännu mer folk och jao. Jag hade dt så galet kul helt enkelt, och tack till alla som var där och gjorde min kväll
Hur var eran valborg?

Nu har gästerna kommit, så jag ska gå och vara lite social. Min kära bror fyller nämligen 20 år idag, så vi ska fira honom med fika nu. Ikväll blir det grillning ute i solskenet (hoppas bara att det håller i sig!).

Puss på er, vi hörs senare! :)


Ser rätt konstig ut på båda bilderna, men bjuder på dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0