Fredag 14/5

Hejhej!
Jag har inte hunnit blogga tidigare idag, pga att jag direkt efter att jag vaknat gjorde mig iordning, och knallade sedan ner till stan och mötte upp min mamma och min moster.
Vi hade en super trevlig dag, med fika och lite shopping. Jag fick dock bara med mig ett par skor och en foundation hem.
Sen i alla fall gick jag hem en snabbis och åt lite, innan jag gick ner till stan igen och mötte upp Albion för att köpa biljett till en fest som är den 25e. Sjukt kul kommer det bli! Hann även träffa Hampus en snabbis.

Nu ska familjen grilla lite, sen drar jag till Malmslätt för att träffa Sofia, Sofie och Moa (och kanske nån mer?), vi ska ha lite spa typ, basta och bada bubbelpool, sen blir det filmkväll till klockan 6 imorgonbitti, kul som fan kommer det bli.
Vi hörs troligtvis ikväll igen, för jag ska tvinga Sofia ta med sig sin dator till lokalen där vi ska vara, så då blir det nog ett par fluminlägg, toppen! Vi hörs sweeties ^^

Varmchoklad med marsmallows i, och till det en supergod jordgubbs cheescake!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0