En paus i stylingen

Yes, nu har jag och min syster tagit en paus i stylingen. Hon var tvungen att springa ner till stan och fixa nånting, vad vägrar hon att säga -.- Nicke nyfiken här! haha ;)

Hur som helst, jag kör på korkskruvar idag, eller lite liknande Hollywood lockarna faktiskt. Låter fint va? Ja, det lär det nog bli. Just nu ser jag ut som en docka, men det blir nog fint sen!
Sminkningen får min syster också stå för tycker jag. Min privata stylist, me like!

Just det ja, igår kväll höll jag på att svimma. Först mådde jag bara illa, sen blev jag yr, så jag blundade, jag hörde röster i bakgrunden men kunde inte fånga upp vad de sa. Det kändes som det gick flera timmar fast det bara gick ca en minut. När jag tittade igen så satt jag ner lutad mot väggen. Fan vad äckligt det var! Jag gick och la mig direkt efter det, så det var därför jag inte bloggade något mer igår.

Idag har jag städat lite, och sylingen fortsätter efter maten. Jag är super hungrig, fan gott det ska bli med mat nu! :D vi hörs sen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0