En otroligt varm torsdag

Hej, hur är det med er? Jag mår bra idag! Jag fick ut min agrission och gråt på mamma igår, så det löste sig ;) haha, bara jävligt förbannad, vafan ska jag och mian föräldrar få ta skiten för det här för? Men men, förhoppningsvis växer ungen upp snart, och tar tag i sitt liv.

Idag har det varit så jävla varmt asså! Jag klagar absolut inte, men jag hade bara lite för varma kläder på mig idag. Jag ska nog börja kolla väderleksraporten inna jag går till skolan i fortsättningen, haha!
Nu sitter jag och dunkar musik för fullt. Men måste snart ta tag i läxorna asså. Jag har typ ingen tid till det i helgen, så ska faktiskt plugga som en galning idag. Pappa får hjälpa mig ikväll sen med! :)

Vi hörs sen, nu ska jag plugga plugga pluuuugga! *Mathila goes pluggis* Hm, tror ni själva att detta kommer gå? Det är lättare sagt än gjort. Men jag ska faktiskt göra mitt bästa :) Puss


Sommarbild på Gösta tagen i maj förra året. Han sitter där ute på balkongen nu med och luktar på blommorna, så tyckte det passa bra med den bilden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0