Det är dig jag lever för

Hejhej :)
Jag sitter hemma hos Moa nu. Måndagar är rätt slappa i skolan, och det är skönt. Vi har dock massa inlämningsuppgifter i typ alla ämnen som måste in, surt som fan, men det är bara jobba på lixom.

Moa står och gör scones till mig och henne nu i alla fall, det ska bli grymt gott med mat tycker jag, även ifall jag har extremt ont i magen, men aja. Vi tänkte börja skriva på en grej som vi knappt börjat med också. Vad kan jag säga, det är väl som ett arbete, fast utanför skolan, spännande? Yes man!

Men jaja, nu ska jag vara lite social, och hjälpa till med det så kallade ''arbetet'', haha, nu blev ni nyfikna va? Jag lovar er att visa resultatet!

Hörs när jag kommer hem någon gång ikväll. Puss på er ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0